Strony

wtorek, 21 lutego 2012

Pies i papuga

Pokazujecie na  blogach kochane dziewczyny swoich pupili.
Pokażę i ja.:) A co!
Mój rasowy kundel HEBAN.
Właściwie on jest całej rodziny jeśli chodzi o zabawę i pieszczoty, natomiast jeśli mowa o wychodzeniu z nim na spacery, to jest MÓJ... gdyż reszta rodziny jest: albo bardzo zajęta, albo szalenie zmęczona, albo musi się uczyć i tym podobne ważne sprawy.
Tak więc na spacery chodzimy we dwóch JA i Heban.
Gdy wychodzimy z domu prowadzi Heban (czytaj- ciągnie swoją panią uczepioną końca smyczy)
natomiast powrót odbywa się odwrotnie (pani ciągnie smycz z przypiętym na jej końcu psem, nakłaniając go do powrotu różnymi wyrazami czułymi , bądź mniej czułymi niecenzuralnymi, oraz psimi ciasteczkami).

 Tutaj Heban w klasycznej pozycji surykatki - proszącej.
 Ręka którą prosi o coś do jedzenia należy do mnie, a jego mina mówi : daj coś dobrego, na pewno sama wszystkiego nie zjesz!!
A tu pozuje do zdjęcia z miną:
 patrzcie i podziwiajcie jaki śliczny ze mnie piesek ;p


Drugim zwierzątkiem w naszym domu jest papuga nimfa -dziewczynka o wdzięcznym imieniu PAPUG




Otóż PAPUG jest ptaszkiem moich córek, a właściwie starszej córki Ani - którą to wybrała sobie jako partnera życiowego i chce mieć z nią jajko. Jest bardzo towarzyska, nawet posiłki jedzą obie z jednego talerza. 
Papug nie ma pewności co do swojej urody ,pomimo naszych zapewnień że jest śliczna, dlatego bardzo lubi przeglądać się w lustrze:)
Zdjęcie psa z papugą nie istnieje!!
Powód tego jest taki, że Papug koniecznie chce się zaprzyjaźniać z Hebanem, natomiast Heban czuje zew natury i poluje na Papuga.
W związku z powyższym przyjaźń między nimi jest niemożliwa.
O reszcie domowników( ludzkich ) napiszę innym razem.



3 komentarze:

  1. Kocham wszystkie psy świata i Twojego też już kocham:) papuga urocza, mówi coś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaki z tych pupilków :) PAPUG mnie oczarowała, miałam kiedyś dużo różnych ptaków w domu, papuszki, kanarki, czyżyka, szczygła.. ahhh uwielbiam ptaki.. ale niestety, teraz nie moge, moja Tosia by tego niezniosła!

    PS: możesz wyłączyć tą weryfikacje słowno-obrazkową ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny piesek :DDDDDDD Papug super :D
    Miałam kiedyś pieska i papugi jeszcze dawniej ale faliste :)
    Świetnie zdałaś nam relacje na temat swoich pupili :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń