Strony

niedziela, 22 kwietnia 2012

Wygrane prezenty

Dawno nic nie pisałam, czas nadrobić zaległości:)
Najpierw o tym co dostałam:)))
Dawno już, od Justyny z bloga  Przez krótką chwilę dostałam ,,odrobinę szczęścia''

która wyglądała tak:

 

 Wszystko ślicznie zapakowane: herbatki, aniołek do ozdobienia i kolczyki, których kolor wybrałam sama :)


Dziękuję bardzo Justynko:)))

Później w szybkim konkursie u Eli z bloga Pasje Elżbiety dostałam prezent, który wyglądał tak:

 

 Notes na przepisy, może już wreszcie nie będę gubić karteluszków z przepisami:)


 Piękne koraliki a wraz z nimi natchnienie do tworzenia biżuterii;)


 Mnóstwo serwetek, natchnienia do decoupagu jeszcze nie ma;(
 
I śliczne serduszko zawieszkę z przesłaniem:)


Bardzo Ci Elu dziękuję : -D

4 komentarze:

  1. Joasiu śliczności dostałaś! Teraz tylko dużo weny i pracy by pożytecznie to wszystko wykorzystać :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara :) Super te Twoje prezenty, ale muszę Ci się pochwalić, że ja też coś wygrałam ostatnio i czekam na przesyłkę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty dostałaś, niezła szczęściara z Ciebie:) Pozdrawiam i życzę miłego, twórczego tygodnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty dostałaś :)))
    Miłej nocki.

    OdpowiedzUsuń